INTOHIMOSTA ESILLEPANOON

Ydinosaamistamme ovat räätälöidyt esillepanoratkaisut. Jatkuva uudistuminen, tinkimätön kehitystyö ja

asiakkaiden tarpeiden kuuntelu ovat tehneet meistä alamme johtavan toimijan.

Dekomarkkinointi edistää asiakkaittensa myyntiä esillepanoratkaisuilla, jotka huomioivat yrityksen yksilölliset tarpeet ja

nostavat tuotteen tai palvelun esiin houkuttelevimmillaan.

Tällä tiellä olemme kulkeneet jo neljännesvuosisadan.

Tarjoamme asiakkaittemme käyttöön vankan kokemuksemme ja monipuolisen tuotevalikoimamme.

Näitä kehitämme dekomaiseen tapaan pitkäjänteisesti ja asiakasta kuunnellen.

ROHKEASTI ETEENPÄIN

 Tarinamme alkoi saippuakoreista. Elettiin 1980-luvun alkua. Dekomarkkinoinnin toimitusjohtaja Sven Fyhr oli aloittanut

myyntimiehenä Sipoon Teollisuudessa, joka myi muovipinnoitetusta teräslangasta valmistettuja tuotteita,

saippuakorien lisäksi muun muassa tuotetelineitä.

Vuonna 1984 Fyhrille tarjoutui mahdollisuus ostaa yritys itselleen. Hyppyä yrittäjäksi pehmensi

yhtiökumppanin löytyminen: Fyhr osti yrityksen yhdessä I. J. Järvisen kanssa.

Miehet perustivat Dekometalli Oy:n ja nimittivät Fyhrin toimitusjohtajaksi. Järvinen siirtyi yrityksen toiminnasta sivuun jo vuoden kuluttua.

Aluksi Dekometalli valmisti myynti- ja kampanjatelineitä muutaman työntekijän voimin.

Toinen merkittävä käänne yrityksemme historiassa osuu vuoteen 1991. Tuolloin Sven Fyhr perusti Dekomarkkinointi Oy:n,

joka nimensä mukaisesti keskittyy myyntiin ja markkinointiin.

Tuotannosta vastaavat kotimaiset alihankkijat, jotka valmistavat noin 70 prosenttia tuotteistamme.

DEKON KOLME VUOSIKYMMENTÄ

1984 Sven Fyhr ostaa Dekomarkkinoinnin edeltäjän, Dekometalli Oy:n, yhdessä I.J. Järvisen kanssa

1991 Dekomarkkinointi Oy aloittaa myyntiyhtiönä, ja yrityksen tuotanto siirtyy yhteistyökumppaneille.

2000-luku Dekoshop ja nettikauppa aloittavat.

adminYritys